onsdag den 23. januar 2013

hygge her hjemme :-)

hej alle :-) hegn tog hjem fra efterskolen i dag fordi jeg havde været der hele sidste uge også til i dag, hvilket gjorde at jeg blev meget træt og at jeg blev meget ked af det fordi jeg ikke var her hjemme til at passe på dem jeg holder af, jeg ved godt jeg tager alt for meget ansvar over for andre folk, istedet for at tænke på mig selv først, så jeg snakkede med min kontakt lærer i ca. 1time hvor jeg kom ud med alt der trykkede, hvilket så har gjort at jeg er vildt øm i kroppen i dag fordi jeg har været så anspændt.
men altså, jeg tænker så meget på dem der hjemme og vil så gerne have at de alle har det godt, og især lige fortiden fordi min mor og papfar er på ferie. Derfor føler jeg at jeg skal være der ekstra meget når dem i min familie har det dårligt, men fordi der er så dårligt signal på efterskolen, har jeg svært ved at komme i kontakt med dem her hjemme hvilket gør til at jeg får det dårligt fordi jeg ikke er der for dem :'( men jeg elsker jer alle og det må i ikke glemme.
XOXO Sabine :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar